Hanımlar benim özele göre bebeğim 31+5 ama devlet hastanesine göre 30haftalık ben şimdi nereye inanayım şaşırdım başına böyle biru şey gelen var mı benim son adet tarihime göre de 31+5olmam lazım ama yanılma var neye inanıp güvenim şaşırdım hazırlıklara başlasamı acaba