Zynp_ese55 Kızlar 39 haftalık hamileyim ve basur problemim var bu sıkıntıyı yaşayan var mı? Nasıl geçer ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz 😕
Baby_hurma Zynp_ese55 ah ahh benimde var o sıkıntıdan normalde küçüçük birşseyde hamıle kalmadan once belli belirsizdi bu hamılelıgımın son gunleri bı anda buyuyup bı kactane meme seklınde cıktı şok oldum Gece uyurken acıyor rahatsız edıyordu benım kadın dogum doktorum krem ve hap verdi son esi için ama hapı ıkı defa kullandım bıraktım kremı kullanıyorum.bide normal dogumumu etkılermi dıye korkuda oluatu bende doktorum etkisi olmaz normal doğumunu etkılemez dedi. Bide boticon varya sıcak suyun içine bı ölçek damlatıp ustune oturun oda rahatlatıyormuş dokgorum dedi. Çok zor hamıllıkte cıkması
Firstmummy Zynp_ese55 cok kötüydü benimde ilk sezeryan sonrası başladı ağlıyordum ağrıdan doktora gttim hem dış hem iç hemoroid başlamış bi krem verdi 5. Aydan itibaren kullanilirmis onu kullandım esim yaptı her gece kendin yapamazsın sonra geçti Cook şükür şimdi iyiyim düzeldi kullanmiyorum
Sadiyekrn07 Zynp_ese55 ben 25 Haftamdayım bende de var krem kullanıyorum pek fayda da etmiyor gibi canımı çok yakıyor ya son haftalarda iyice mi olucak bilemedim 🤷♀️
Zynp_ese55 Baby_hurma bende doğumu etkiler diye korkuyorum rahatsızda ediyo çünkü gebelik bitince geçer mi ki acaba
Baby_hurma Zynp_ese55 37+3 benımde bugunde sordum gecerni dedim gecebılır dedi inşallah gecer gecmezse zaten amalıyat olurum dogumdan bır sene sonra böyle olursa çünkü cok rahatsız ediyor beni canımı acıtıyır:( Siz doktorunuza sordunuzmu o birşey diyor mu
Zynp_ese55 Baby_hurma yok ben doktoruma söylemedim ya önemsemediğim için ya haftam ilerledikçe o da büyüdü şimdi sıkıntı benim için gittiğim zaman söylilycem artık
Baby_hurma Zynp_ese55 mutlaka söyle canım doktorun bilsin.o kadar sıkıntı kı bı an da buyuyup ilerliyor ınsn ınsan birşey anlamıyor:( İnşallah dogumdan sonra geçer. Bize eksi yönü olmaz
Birbebekbiranneee Maalesef bende de oluştu nasıl geçecek bilmiyorum, ılık su önerdi birde progtolog krem önerdi krem biraz rahatlattı. Ama bana da normal doğumu etkiler gibi geliyor
Heidihat Zynp_ese55 pazartesi salı kontrole gitmeyi düşünüyorum 20gun sonra gel demişti onuda söylemek istiyorum baya sıkıntı tuvalete giderken kanıyor bile krem felan verirse doğumda daha kötü olurum heryerimiz acıyor o sıra daha kötü olur
Baby_hurma Heidihat bana doktorum sormuştu kanıyormu diye kanıyorsa sıkıntı belkı sezaryan bıle olabılırsınız Bende kanama yok sadece acıyor ozellıkle geceleri hiç rahat edemiyorum.o kremden banada verdi rahatlattı beni. Ama doktorunuza mutlaka söyleyin.normal dogumda nasıl olur bılmıyorum ılınıncaksın sonucta o kısmı düşünemiyorum sırf bu yuzden sezaryanmı olmalıyım acaba diyorum😣
Heidihat Baby_hurma yarına kontrol var bakalım gidicem bişi dermi doğuma kadar iyileşir insllh doğumda da ıkınma var dediğiniz gibi
Heidihat Baby_hurma doktordan geldik bebeğin kilosu normal olmuş2200 haftasıyla uyumlu dedi ayın 21nede nst için gel doğum haftası felan dedi insllh güzel olur herşey herkes hakkinda
Heidihat Baby_hurma basura gelince sordum son haftalarda olur dedj fitille krem yazdı normal doğuma engel değil dedi sezeryanda da aynı sıkıntı olur gene dedi doğumdan sonra devam eder kendini sonra geri çeker dedi
Baby_hurma Heidihat ay hayırlısı yaaa her doktor farklı seyler söylğyor. Ben özele gidiyorum normal dogumunu etkılemez .basur var dıye sakın yapamam diye düşünme demişti
Heidihat Baby_hurma evet benimkide özel ordaki doktorumda dedi sezeryanda da sıkıntı oluyor normali engellemez doğumdan bı sure daha etkiler sonra düzelir dedi