Bceylan öncelikle doğum boyunca annem yanımdaydın erkek almıyorlar eşime o şekilde söylenmiş ilk önce bir odaya aldılar beni o oda çok iyi değildi ama yarım saat bile kalmadım zaten problem olmadı o yüzden doğumhanede ebeler sakin ve relakslardı ilk doğumum olduğu için bir bilgim yoktu çok yardımcı oldular doktorum doğumhaneye geçtiğim dakika geldi ve doğum bitene kadar oradaydı dikişlerimi bile kendi attı doğumdan sonra aldıkları oda da geniş ve temizdi ben erken doğum yaptığım için süsleme işim iptal oldu fakat hastanenin anlaşmalı organizasyoncusu ve fotoğrafçısı var zamanında olsa hepsini yapacaktım ani geliştiği için ve bebeği küveze aldıkları için yapmak istemedim bebek cinsiyetine göre sade bir kapı süsü ve 5 poz bebeğin fotoğrafı çekiliyormuş onunda orda öğrendim