Ezgieknc 38+3 bugün randevum sonrası Dr nst de sancılarımı gördü 3 cm de açıklık var ama suni sancı vermek istemiyorum stres olma dedi eve gönderdi kendi sancımın gelmesini bekliyoruz ama hiç sancı vs bişey hissetmiyorum heyecanlıyım