cokbilmismom Ben dışarıdakiler beğenmiyorum hem çok aşırı tuzlu hem cok mide yakıyor yediğine bin pişman oluyor insan yani ben öyle oluyorum 😂 onun yerine evde mercimek köftesi yiyorum çok daha güzel
eymenim_ Almi3434 ben oğlumda yiyordum valla kola falanda canım istedikçe içiyordum çok şükür şuan 2.5 yaşında niye zararlı arastirmadimda hiç bundada yiyorum çok seviyorum. Sürekli değil ama can cekiyo napalim😁
Tatar59 Gamzecanpolat etle yapilmiyor artık dışarıda satılan çiğköfteler. Etsizler de bildiğin salçalı bulgur ne zararı olabilir ki. İstediğin kadar ye. Hatta bol yeşillikli ye faydalı bile olur.
Gamzecanpolat Tatar59 Ben biliyorum zaten bunu yanlış etiket yapmışsınız ben de aynı şeyi yazdım arkadaşa 👍
ikiprensannesi53 Almi3434 etsiz yenir etli olan yenmez iki gebeligimde de bolca yedim hiç bisey olmadı
Boncukk123 Almi3434 etsiz ise sorun olmaz canım sürekli sürekli yeme de . Çiğ et yasak o yüzden yasak yazmıştır
gncglozclk Almi3434 dışarıdan yedim tek şey olabılır hamıleyken bişey olmadı ama hep sordum etsız dimi diye 😂😂