En başından beri bebeğim haftasıyla uyumlu, 3-4 gün ileride sadece. Şu an 27+4 oldu. Bugün farklı bir ultrasonda muayene oldum, bebişim 30 haftayla uyumlu gözüktü. nE?! Anladığım kadarıyla cihazdan cihaza çok fark ediyor bu durum, asla 30 haftayla uyumlu olduğunu düşünmüyorum çünkü. Max 28.hafta kilosunda falandır. Sabit bir cihazdan gerçekten şaşmamak lazımmış, bugün bir kez daha anladım 🌹 bence bebişiniz kilosu çok normal💜 sağlıklı doğumunuz olsun inşallah.