shtngstr Anneler merhaba. 32+4üz geceden beri sürekli toplanıyor bazen nefesimi kesiyor sabah 6da uyudum. Duşa girdim yürüdüm uzandım yok sürekli karnimdan çıkacakmışcasına toplanıyor ittiriyor. Gercekten yorgun hissediyorum sizde durumlar nasıl 🤗
Busramertaziz shtngstr 37.haftamdayım aynı şey bendede var o kadar uzun sürüyo ki artık ağrısı belime vuruyo hatta sürekli öyle karnım sadece sabahları biraz yumuşamış oluyo
Limpid Bnmde oluyor bnde 32 haftalık.. kasılmalar Artık normal doğuma hazırlanıyor vücut bnm hatta bel agrım dahi oluyor.. gıttıgınde syle dra nst ceksın
Eylulikra03 Busramertaziz bende aynı 37 haftaligim canim benimde göbek deliğinin üst tarafına toplanıyor hatta dediğin gibi sabahları karnım yumusamis uyanıyorum korkuyorum bisey oldu diye 🤔🤔
shtngstr Busramertaziz henüz belimde ağrı hissetmedim ama evet benimde kısa süreli olmuyor sizin bebiş daha da büyümüş sabredicez
Busramertaziz Eylulikra03 Aynen ya özellikle yan yattığımda çok sık oluyo ben hep bebeğin bi yeri zannediyodum burda bikaç yerse kasılma olduğunu yazmışlar şaşırdım gelse de rahatlasam valla 35 ten sonrası zorluyo
Nostalgiaplatz 30.haftalarımda benim de çok toplanıyordu doktora gittiğimde magnezyum tozu verdi. Ayrıca bu toplanmalar çok fazla sıklıkta ve uzun sürerse say mutlaka ve bana haber ver çünkü bunlar kasılma oluyor demişti. Şu an 36.haftaya başladık o kadar çok toplanmıyor her şey yolunda Allah a şükğr
KlncA Kızlar bu toplanmalar kasılma mı oluyor şimdi? ☺️ 35 haftalık oldum özellikle akşamları üç beş kez anlattığınız gibi toplanıyo hafta sonu nst ye girdim sancı vs çıkmadı
shtngstr Prrensessanneesi vermedi canım 2 hafta önde çıkıyor ultrasonda belli olmaz belki erken olur 1 1 buçuk ay var diyelim dedi