Reyhan_krby88 beni doktor ameliyat etmedi ikinciyide doğur sonra yaptır şimdi gene normal olursa boşa ameliyat olmuş olursun dedi ve şuan o kadar sıkıntıdayım ki arkadaşın anlattığı gibi şişlik var dokununca vajinanın hemen ağzında yani öksürsem resmen çişimi yapıyorum çok kötü bi durum hem bebek baskı yapıyo hem torba sarkmış sıkıntılı süreç ya az kaldı allahtan bende sormadım aklıma gelmedi de bidahakinde sorucam doktora 🤦🏻♀️