Yapiciikra Kızlar bebeğim 2.450 doğdu şuan 2 aylık 4 kilo sizce normal mi doğduğundan beri anne sütü alıyor
umaydurununannesi Yapiciikra 6 aylıkken dogum kılosunun 2 katı olması beklenıyo gayet normal kaka durumu ıdrarı da normalse gerek yok
Siyah_inci Yapiciikra emiyorsa emdiğiyle doyuyorsa bence hiç verme senin sütün mamadan daha sağlıklı zayıf olsa bile sağlıklı olsun canı içinde olsun yeter ben böyle düşünüyorum ama sen bilirsin tabiki yinede
Merve1414 Yapiciikra bence mamayla destekleyin yani ben 4 kiloda doğurmuş olsam yine mama veririm çünkü dışarıda kolaylık oluyor yada misafirlikteyken önceki çocuklarında verdim yine vericem ama diğerleri zayıftı
Yapiciikra umaydurununannesi ilk gunler günde 5.6 defa yapiyordu şimdi ise 4.5 günde bir kakasını yapıyor günlük çişini dolu dolu yapıyor
umaydurununannesi Yapiciikra sadece anne sutu aldıgında kakası oyle gec olabılıyo cocuk rahatsız ıse ekmek ve prıncı kesersen duzelır
Melek0606 Yapiciikra kakadan doydugu anlaşılmaz idrarı ne kadar yapıyor günlük bu baz alınır 2 aylık bebise ek gıda zarar verebilir bağırsak oluşumu için tehlikeli minnacık daha migdesi