Hakyemez Kızlar merhaba dün geceden beri daha önce yaşadığım ama bı süredir olmayan vertigom tuttu versoserc şuan kullanamm herhalde 25 haftalık hamileyim doktoruma ulaşamıyorum ne yapmalıyım hizli basimi hareket ettirdigimde oluyor siz ne kullandiniz bunu yasayan varmi betaserc,varsoserc falan
Hafizeipek Hakyemez benim vertigom doktorumun verdiği bir broşür deki hareketleri yaparak geçmişti yeni evliydim o zamanlar hamileyim sanmıştım keşke sana ds atabilsem o hareketlerin resimlerini
Bng Benim hamileliğimden şüphelenirken baş dönmelerim omuştu aile hekimim kullanma demişti.hamilelik sürecinde kullanılıyor mu bilmiyorum ama dr unuza ulaşana kadar bekleyin bence.zaten ilaç dönmeleri bıçak gibi kesmiyor.çok yavaş hareket edin,yavaş yatın yavaş kalkın.dönen tarafa başınızı çevirmemeye çalışın.ben yatarken ve kalkarken gözlerimi tam karşıma sabitleyip çok yavaş yatıp kalkıyordum.işe yarıyordu...geçmil olsun...
-Seyda- Benim de ic kulaktan kaynakli yillardan beri suren vertigo sorunum var ara ara nobet geciriyorum serum takiliyor iyilesiyorum. Yillarca kullandigim vasoserc on hic bir etkisi olmadi ben de kullanmayi birakmistim. Doktoruma diyordum hamile kalinca napicam diye bisey olmaz diye rahatlatiyordu ama icimde hep hirnkorku vardi. 3-4 aylikken devamli basim donmeye basladi hic hir ilac kullanmadim kusma evresine gelmedigi icin de serum taktirmadim. Sonra yastigimi değiştirdiğim icin oldugunu anladim bence tamamen boyunla ilgili. Yatasin ortopedik yastigini kullaniyorum ve yoga yapiyorum bu boyun kaslarini guclendirmek icin. 1 ayda toparladim nazar degmesin 3 aydir donmuyor. Cok zor bir durum yasamayan bilmez bence ilac kullanmayin devamli boyun hareketi yapin ve yastiginiza ozen gosterin.
istkizannesi Ay canım baş dönmesi benim kabusum. Ne betaserc fayda etti bana ne başka bişey. İki ay mütemadiyen çektim ben bu mereti. Sonra harika bi doktor buldum iki seans manevra yaparak kurtardı beni Allah ondan razı olsun.
Hakyemez Kizlar çok teşekkür ederim doktoruma ulastik betaserc kullanabilecegimi soyledi şuan hafifledi çok şükür.Allah razi olsun çok teşekkür ederim 🤩