Ah inşallah bende doğum yapsam bile bebeğim küvöze girmez ilk bebeğim 36 haftada solunum sıkıntısıyla girmişti ama farklı bi doktor iğne yapmamıştı o yüzden her ihtimale karşı yaptırmak istiyorum bende çünkü hep dalgalanmalar var nst de tedbirli olmak gerek