Yesooo canım daha ne olsun ki maşallah Süphanallah. Doğum kilosunun üstüne neredeyse 2 kilo almış zaten kilo alımı az olsaydı doktorun ona göre yorum yapardı sana mesela benim kızım 3 kilo 150 gram doğmuştu 3 kilo ile çıktık hastaneden 1 ay sonra 4 kilo 800 gramdı doktoru bana artık saat başı veya 2 saatte bir zorlama sarılık riski yok ne zaman isterse emzir mama da asla verme demişti öyle ilerledik bizde 🤗