Sencer60 Rabia66 benim 4652 ydi deger gördüğümüzde karindan bakmisti buyuk ıhtimal senindr görünür cnm
Hasretidil Rabia66 hayır sadece adetim 2 gün geçtikten sonra kan testi yaptırdım 260 çıktı sonra 10 gün sonra gittim karından görmüştü keseyi canim
Yldzzyldzz Rabia66 sonuçta yumurtalar ozaman ortaya çıktı ve şuanda bebek te o yumurta ve spermin buluşmasıyla ortaya çıkıyo mantık o 🤗
GamzeAltndas Rabia66 yo kuzum bana doktorum 1500 dedi eyer beta 1500 olup keseyi goremezsek sıkıntı demişti bu yüzden bir kayip yaşadım .degerinde gayet güzel sağlıklı dokrora git bence minik keseyi gör hem folik asit kullaniyormusun ?
renes Rabia66 suan hcg kac baktırmadınmı hıc 60000 uxerınde olunca gozukuyo bebekte kesede suana kadar keseyıde bebegıde gormus olma ıhtımalın olmadı lazım
CooperBaby Merhabalar. Benim de 3508 U/L iken HCG degerim kese gözükmedi vajinal. 5735 U/L iken minnak bir nokta gözükmüştü göbekten ultrason ile..
Rabia66 renes kesem 17 mm miş bebek gözükmüyormus. Pazartesi kalbini dinleyecekmisiz kac haftalık olduğunu kalbi atmadan diyemezlermis