Glsng_ Hanımlar bu haftalarda aşırı sağ tarafımda bebek toplanıyor gögüs altına ve belimin sağ tarafına aşırı baskı yapıyor ne tarafa dönsem de geçmiyor sırt ağrısı da cabası bunlar normal mi sancı mı anlayamadım
OznurSlmz1 Glsng_ bebiş erkek mi canım? Benimde sürekli olur sağ kaburgamı acıtacak kadar ittiriyor hatta. Normal yani erkek bebeklerde sağa toplanıyor genelde
Glsng_ esra34_ aynen evde hadi neyse de toplum içinde otururken falan çok zor oluyo minikler kuvvetliler ☺️
esra34_ OznurSlmz1 annemde öyle demişti ama bu uygulamada forum da beeği kız olup hep sagda dıyen vardı