GamzeCan Zeliha66 canım doktordayım simdi bebiş iyi 🤗 rahim ağzım 34 mm olmus doktor iyi ama yatmaya devam dedi🙏🏻 Nstye bağlıyım suan insallah bundan da bisey cıkmaz😔
Zeliha66 GamzeCan korkma canim insallah bisey cıkmaz bende 24.haftamda bagladim sadece 1 kere kasilmam oldu 20dknin icinde. Kac kilo olmus senin minnak. Strese girme sakın
Elifaaksoyy GamzeCan Benimde 30 küsür çıktı canım 28+1de doktorum bi sıkıntı olacağını sanmıyorum ama tedbir amaçlı ilaçlara devam edelim dedi şükürler olsun bu günlere geldik sonlarıda görürüz inşallah
Zeliha66 GamzeCan oyy masallah. Sancın cıktı mi hic 20dk nin icinde 40 50 yi 4 5 kere görünce sancı oluyomus
GamzeCan Zeliha66 bide ciğer geliştirici iğneyi sordum burda hep 8 doz falan diyolar yaa doktorum dediki bi kere şansımız var iğne yapmak için ama o çok erken doğum riski olanlarda falan sende gerek yok dedi🤷🏻♀️
Zeliha66 GamzeCan bende rahimde yumusama falan varya ondan demis olabilir bide ilk dogumum 35 haftalik oldu. Belki o yüzden sana gerek duymamis olabilir canım. Ayy okuyorum ciger gelistiriciye tetenoz asısına hep zararlı diyolar korkuyorum🙁
GamzeCan Zeliha66 benm doktorumda önermiyorm dedi bütün doktorların kendine göre biseylerı var işte arada kalan biz oluyoruz🤷🏻♀️
GamzeCan Zeliha66 canım sıkıldı ama yaa doktorum hastaneden gidiyormuş başka bi ilçenin hastanesine😏 doğumu bu hastanede yaparız dedi ama cok saçma napcam blmiyorm 2 3 ay daha duramadı😏
YagizAsyaMom GamzeCan tamam merak ediyorum seni 🤗 ama yoktur benim çok Kasılmam var en fala çıkan sancnım 25😨
edaozdxx Gamze bana da haber ver. 🥴 Benim sancı 60 üstünde dünden beri. Az bi kanamam var. İnşallah sancı çıkmaz :(