Sarella GamzeCan Benim mesela bazen karnımın altı genellikle ilk aylarda alt tarafı kasılıyordu sertleşiyordu Şuan 38+5 tamamı bazen sertleşiyor ve kasılıyor İlk hamileliğimde mesela kasılma nedir bilmezdim sertleşme pek olmadı
EmraheydaBier GamzeCan evet karnınızda bi yerinde sertleşme olur yada bi yere toplanır karnınız yamulur 😂😂çok komik duruyo ozaman
Nisanurr Ikisi de oluyor canım benim mesela komple hiç sertlesmedi ama kimilerinde karın komple taş kesiliyor benim sanki karnımın bazı bölgelerine yumurta koymuş gibi oluyordu
GamzeCan Nisanurr bende bazen oluyor ben kafası ya da sırtı diye düşünmüştüm 🤷🏻♀️ Bazende sertlesiyor karnm ama öyle acıyıp beni rahtsız etmiyor bi sorun var mıdır acaba😏
Nisanurr GamzeCan canım son haftalara doğruysa normal olabiliyor doğum belirtisi olarak ama son haftalara yakın değilsen doktoruna söyle mutlaka bazı doktorlar magnezyum eksikliğinden deyip ilaç veriyorlar
findikkurdum17 GamzeCan benimde geçenlerde sag tarafımda top gibi oldu bende kafası yada poposu diye düşündüm bir iki dakika öyle oldu geçti
Zeliha66 GamzeCan salı günü mutlaka söyle doktoruma ihmal etme. Bende de oluyo bazende gecen nst ye bagladilar hemsirelere sordum saatte 4 kere olursa sancı dedi
SerSel GamzeCan Benim karnım gebeliğim boyunca hep sertti canım dr um daha önce spor geçmişim olduğu için kaslarımın güçlü olduğunu söyledi çünkü yoksa hocam hep kasılıyor mu olacak dedim😃Sonradan olduysa kasılma olabilir canım magnezyum kullanıyorum ben yine de önlem amaçlı bide sizinde rahim ağzı boyunda sıkıntı vardı sanırım dr unuz değerlendirsin mutlaka👍Karnın bir yerde toplanması da bebek pozisyon değiştirmesiyle kaynaklıymış gün içinde 10 kere bile olması normal dedi bana 🤷♀️Benim sola yatınca solda toplanıyor mesela birde yemek sonrası oluyor kısa sürüyor🙈
YagizAsyaMom GamzeCan benimde karnımın bir kısmı sertleşiyor elimle dokunduğunda bazen çok sert takur tukur kemikli bişey geliyor elime bu kafası diyorum bazen de yumuşacık buda mimik totosu🤭💜 Özellikle akşamları oluyor benim
GamzeCan SerSel canım unutmamıssın beni teşekkür edermm😊 yaa bu aralar kabızlık problemimde var bide cok yediğimde de sertlesiyor belki ondandır dedim ama arada kasılma olması normal sanırım😏
GamzeCan Sarella sertlesince falan bi sorun yaşamadın dimi canım? Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsn🙏🏻
Reyyan1310 GamzeCan benimde bazen karnım çok sert oluyor bende gaz sancısına yoruyorum onun sertliğine
GlZngin GamzeCan duphalac iç canım, bir ölçek bile seni wc ye çıkarır. Kabız olmamız lazım bizim o yüzden dr verdi bana . Düzenli kullanıyorum hergün
GamzeCan YagizAsyaMom bende de öyle oluyodu ben kafası sırtı falan diye seviniyodum 😂 ama kasılmaymış sanırım😢 erken doğum riskim var ondan korkuyoruuummmm😨