Masidegulsuna Kizlar gebelikte mide icin cigneme tableti reniiee yaziyorlarmi acaba doktorlar bilen varmi acaba ?
Elzem07 Masidegulsuna yazıyorlar mı bilmiyorum ama ben 2 aylıkken kendim o tabletten çiğnemiştim mideme dyanaamadım. Sonra doktora gittim gaviscon şurup yazdı hala da kullanıyorum
cokbilmismom Masidegulsuna eveet benim doktorum yazdı rennie tablet günde 4 taneye kadar alabiliyorum
Tugba88- Masidegulsuna Bende fenni Duo şurubu kullanıyorum günde 6 kereye kadra kullanabilirsin bir sakıncası yok demişti arkadaşımda hamileliği boyunca midesi kötü oldukça tabletini kullanmıştı
seydamomy Tableti kullanıyorum doktorum yatmadan önce çok sıkıntı yaşadığım da iki tane bile çiğneye bileceğimi söyledi içeriğinde kimyasal bir madde yok temiz bir ilaç