Selam kızlar ben 20 mayısta ikiz bebeklerimi acil sezaryenle doğurmak zorunda kaldım 5 yıl üstüne tüp bebek tedavisiyle kavuşmuştum yavrularıma ama erken doğum haftasından dolayı bebişlerimi kaybettim. Korunuyorduk ama zaten 5 yılda kendiliğinden olmadığı için çokta önemsemedik ve 27 ağustosta tekrar 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim.. serklajlı olduğum için sürekli kan idrar veriyorum devlet hastanesinde bugün doktor erken hamile kaldığım için dikişlerimin erken haftada atabileceğini araştırma hastanesinde kontrol altında olmam gerektiğini bu bebeğimin de erken doğabileceğini söyledi. Benim gibi ameliyattan sonra yakın zamanda hamile kalıp en azından 36 haftayı gören var mı çevremden hiç kötü bir senaryo duymadım çünkü..