Selim_Alparslan canım senin geçti mi göğüs altı ağrın. Dünden beri de bende başladı sağ göğsünün hemen altı o boşluk içten acıyo baya sanki kemik batıyomus gibi ya da böyle çürük gibi bi acı. Normadır herhalde dimi bebeğin hareketlerinden olabilir mi demişti doktorun. Benim o konuştuğumuz günün ertesi yine döndü herhalde yukarda şuan o minnak ayaklar. Bide hep daha çok sağda vuruyoya belki ondandır dimi