Kızlar bu benim ikinci gebeliğim kızımda kayınvalidem çok istedi diye onun istediği ismi koyduk biz de ismi çok sevdik şimdi oğluma hamileyim 28 haftaya girdik eşimle bir türlü anlaşamıyoruz hata isim konusunda konuşamıyoruz bile kayınvalidem ilk erkek torun ben ismini koyucam benim sözümün üstüne söz söylemeyin diyor koymak istediği isim de benim asla koymak istemediğim bir isim ne yapmam lazım eşim de annemi kıramam diyor ben ne yapiyim bende isim bulamıyorum caiz olan bir isim olsun istiyorum bir yandan