Kızlar çok şükür hiç bir sorun çıkmadı sadece kürtaj olmustum onunla ilgili bir sıkıntı çıktı plasante rahmi kapatmış normal doğum yapamazsın maalesef dedi zt. Sezeryan istiyor dum dedim, birde böyle beslen dedi Allah’tan ne tükettiğimi çok sormadı😂😂😂 siz girdinizmi