iremdemirr şöyle soyliyeyim ki kardesim ben burdaki olumsuz seyleri okumamsya calistim cunku bi gun bi kadin burda dogummsirasinda ebesinin ustune oturdugunu yazmisti bende baya korkuya sebep olmustu benm dogumumdada ebem oturmadi ama koluyla baya baski yapti karnima ve gercekten onun baskisiyla hem 2,3 ikinmada hemde cokkk rajat bi sekilde bebegim dogdu. Benm ilk olarak zaten 2 hafta boyunca 2 cm acikligim vardi suyum geldikten snrada yine 2 cmdi yani bi ilerleme kaydedemiyordum. Sonra duzenli sancilarm olmaya baslayinca surekli koridorda otur kalk yaptim pilates topunda zipladim, bagirmak istediğimde bagirdim. Alttan baktiklarnda canim acimadi diyemem ama hep kendme sunu soyledim, “bak bu is senin elinde, sen hizlandirir yada yavaslatirsin sureci, ” hep ebelermin dedigini yaptim ve en onemlisi onlar ikin dediginde ikinip üfle dediginde ufledim. O an yapamıyorsun gibi geliyo ama aslinda cokkk buyuk yollar kat ediyorsun (: