Kızlar 2 3 gündür karnımın alt bölgesinde sertleşme oluyor kasıklarıma şiddetli ağrı giriyor ve takip ettim bazen 15 dk da bazen 10 dk da bir oluyor , ne olduğunu anlamadım , doğum sancısı olsa şiddeti artar yada dakika düşer di değil mi ? 38+2 haftalığım bu arada