Gule1- ikizlerde erken doğum çok normal ben 32 haftada doğurdum daha 20 gün olmadı sancım vardı durdurmaya çalışırken suyum geldi, sizin haftanız güzel biz 34-35 haftayı hedeflemiştik hiç korkmayın her şey çok güzel olacak hastane çantanızı sadeleştirin süt sağma makinası ekleyin elektrikli, süt torbaları ekleyin lazım olabilir sağlıkla kucağınıza alın inşallah