Bbuse12 bende oldu geçti bir ay kadar önce. Sonra iki gün önce tekrar oldu . Kirpik dibi iltihabı demişti doktor biraz da alerjik olduğunu söyledi ama gebelikten dolayı sadece eyestil damla vermişti başka ilaç veremem dedi. Bir de kirpik diplerini bebek şampuanı ile yıkamamı önerdi. Ilık kompres de iyi geliyor aklınızda bulunsun. Ben pamuğa ılık çay döküp gözüme kapatıyorum iyi geliyor .