Şampuan Mustela almayı düşünüyorum biodermaya baktım kötü yorumlar vardı Sebamed de ona keza mustelanın da içeriği çok temiz değil diyorlar ama alan anneler memnun incia da var temiz içerik ama mustela memnuniyeti daha çok gibi. Benim de kafam karışık sankii 😅 pişik kremi sudocremle bepanthol arasında kalmıştım bepanthol tercih ettim 🙃