Kızlar 13.haftadayım son bi kaç gündür hem idrara fazla çıkıyorum hem ağzım kuruyor birde başım dönüyor gibi sersem gibiyim. Evde tansiyon aletim var her gün düzenli ölçüyorum 11/6
12/8 civarı çıkıyor aslında normal bi insana göre yüksek değil ama ben hamile kalmadan tansiyonum hep 8/6 falandı benim normalim buydu bana mı fazla geliyor gebelik tansiyonum mu çıkıyor anlamıyorum. Hastaneye gitsem normal diyip eve gönderirler heralde çok yüksek değil ama napıcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz 🙏