normal bence ben de bu hafta 23.haftaya girdim. Geçen hafta 1 gün boyunca sadece belli belirsiz bi kere hissettim üzüntüden dudağım bile uçakladı ama 2 saat aralıksız yattıktan sonra hafif bi hareket hissetmiştim. Çikolata falan yiyip uzanıp beklyebilirsin ama dediğim gibi ben çok uzun süre yattıktan sonra hissettim