Ben 30. Haftadayım sürekli tekrarladı travazol canestrn bi de zalain diye krem kullanıyorum hangisi elime gelirse. Ama en çok etki eden şey nioli yağı oldu o bölgeyi yıkıyorum kurulayıp krem sürüyorum. Sonra bi yuvarlak pamuğa Nioli damlatıyorum iki damla iç çamaşırıma yerleştiriyorum pamuğu ancak o kesiyor kaşıntıyı ağrıyı bikaç gün böyle devam ediyorum biraz geçiyor bırakıyorum