Arkdşlar merhaba geçen ay aşılama yaptrmştm hcg poztf geldi ama sağlıksz oldu hcg yükselmiyo 30-40 artıyo bu 6. Gebeliğimdi hiçbirinde kalp atışı veya kese göremedk sebep bilinmiyo bugn doktorum rahime çizik atmayı önerdi tüp bebek fln yapılmcak ama yaptranlar başarılı olanlar bilgi verebilir mi bi de herhangi bi zarar kötü bi etkisi var mı çizik kesik diyince insn bi çekiniyor