Myherosun Merhaba, Şişli memorial da tüp bebek yaptıran var mı? Güncel fiyatlardan bilginiz var mı? Ve memnun kaldınız mı acaba tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
tombala13 Myherosun ben yaptırdım. Fiyat konusuna gelince dolar üzerinden hesaplandığı için değişiyor sürekli. Birde konulan teşhis de önemli ona göre tedavi şekli uygulanıyor
tombala13 Myherosun ben memnun kaldım. 3 transferim oldu. 1 tanesi boş gebelikle sonuçlandı. 5,5 ve 1,5 yaşında tane çocuğum var şimdi