Esrarslan AlininAysesii aynen önceden çok sıkıntı oluyormuş örnekleri var malesef acı ama artık yapcak bişey Yok gitmeye bişey kalmadı 😊
AlininAysesii Esrarslan Kazıklanmaya devam işte gidene kadar napalım 😂 benim kaldı şurada tahmini 3 ayım falan, allah kurtarsın sizi de 🙏🏻
AlininAysesii Esrarslan Eşinin gidip bekleme imkanı varsa çok iyi olur, gece 12’den sonra mhrs’den bulunuyormuş ama ben denemedim onu. Yeni gelen doktor nasıl? Mehmet Emin’den sonra hastaneden soğudum da ben biraz, eşleri alıyor mu içeri😒
Esrarslan AlininAysesii anladım canım bende deneyim olmadı idare eder ya gidip kendin karar ver 😂 eşi alıyor içeri yAni bi sıkıntı çıkaran olmadı eş konusunda gittiğim doktorlar arasında hepsi alıyor
Omerhatice blackeagle hic bişey olmaz cnm ama hic bişeyin fazladini yeme dozunda ye cnm alerji yapar bu sefer
AlininAysesii Esrarslan Doktor bugün değil yarın gelsin demiş, bugün çok doluymuş. Ay güler misin ağlar mısın 😭
Esrarslan AlininAysesii kesinlikle ya ben tam Çarşı’nın göbeğindeyim çok iyi 😂 gerçekten mi bende şimdi eşime başhekimliği aratacaktım böyle işmi olur ya tek doktor onca hastaya bakarsa böyle olur
Umranoguzyazar blackeagle ya rşim bana yedirmiyo zararlıdır diye bbende tereddütte kalıyrm cips yesem mi yemesem mi diye
AlininAysesii Esrarslan Ay çok ses var ama güzel her şey elinin altında. Evet bakamazmış bana, nasıl moralim bozuldu.
Esrarslan AlininAysesii aynen ses var ama iyi dediğin gibi avantajlıyız 😂 AA böyle olacağı belliydi tek doktor olursa bende bi şekilde muayene olmaya çalışacağız artık 😊
AlininAysesii Esrarslan Eşin başhekimle falan görüşüp bilgi alırsa paylaşabilir misin benimle? Yarın olmazsa ben de gidip görüşeceğim ay bu ne böyle yaa.