Emire01 Kızlar bebiş doğdu butonunu az önce tesadüfen gördüm. Bebek doğunca ona mı basıyoruz. Ne oluyor. Bu sayfadan atıyor mu ozaman bizi. Ne yapıyoruz anlayamadım tam. Doğumum kısmetse 18 Aralık’ta sayılı günlerimiz kaldı çok şükür 🤲🏻
Gozdecaner Emire01 2 yıl önce kidse yönlendiren sayfayı açıp gebeliği sonlandırıyordu suanda aynıdır muhtemelen
seyda53 Emire01 evet bebek doğunca ona basıyosunuz happy kidse geçebilirsiniz ondan sonra ama burdan atmıyo burdan devam edebilirsiniz