Papatyaaammm00 Kızlar tansiyonum normal 34.haftaya girmek üzereyim. Başımın yan tarafları ağrıyor bazen tek taraflı bazen iki tarafı. Yaşayan var mı 2 gün öncede olmuştu. Tansiyonum normal çıkıyor genelde akşamları oluyor.
Ankara-58 Papatyaaammm00 benimde aynı cnm.30 dan sonra basladj tansiyon normal cikiyo olcuyorum ama yine de ağrıyı baskı va rgibi
Smyye0303 Papatyaaammm00 su iç bol bol biraz uyumaya çalış canim yoruluyor insan ya artık son haftalara giricez
Egemoms1303 Papatyaaammm00 bende 33+5 deyim aynı 3 4 gündür var, ben Dolunay’dan diye düşünüyorum 😁 tansiyonum normal, şeker normal, su çok içiyorum, dengeli ve güzel besleniyorum daha ne olsun kesin dolunay 😂
Smyye0303 Papatyaaammm00 hormonlardan hep agriyo valla sinir oldum iki gündür benimde karnım.kasiklarim ağrıyo çocuk desen sertleşip duruyo 😐
Papatyaaammm00 Smyye0303 Ara ara o kasık ağrısı bende de oluyor dediğin gibi sertleşme var toplanıp duruyor elimle sevip okşayıp yer değişsin diye itekleyip duruyorum çocuğu 😂😂
Papatyaaammm00 Smyye0303 Seviyorum böyle nazikçe konuşuyorum anlıyor herhalde beni çocum hemen geçiyor 😂😂
Papatyaaammm00 Egemoms1303 Dolunay var doğru 😂😂😂 ay hiçte anlamam böyle etkilediğini bilmiyordum bak 😂😂
_ruyaninannesi_ Papatyaaammm00 bilmiyorum ya halsizlik baş ağrısı sertleşme hareket edince bile bebek ağrı yapıyor 🥴