Merhaba kızlar, şöyle bi öneri okumuştum ki ilk günler bebişin göbek bağı düşmediği için bebeğe altlı üstlü ayrı takım giydirmek daha konforluymuş
Peki bu durumda içten zıbın(body) giydiriliyor mu? Sırf alt üst giyse üşür diye düşündüm
Hastane çantasına bebeğe kaç takım almalı ve nelere dikkat etmeli deneyimli anneler cevap verebilir mi? Memnun kaldığınız hastane çıkış seti markası var mı?