Benimde bir valiz eşyam oldu. Bebek için 3 takım koy ne olur ne olmaz. İki tane penye battaniye bir tane peluş kalın battaniye hastane çıkışında üşümesin kış bebeği çünkü. Onun dışında emziği biberonu çorabı zıbını ayrıca inçe Bebek atletlerinden koymayı unutma. Pişik kremi ıslak mendil ve 15 adette bez koydum. Kendime sütyen bir tane gecelik bir tane pijama takımı iç çamaşırı terlik hasta bezi ve orkid aldım. 35+3 olduk bakalım hayırlısı ile gelir ins.