Busraucgann_ bir şey olmaz Allahın izniyle , abartmadığınız sürece sıkıntı yok öbür türlü tansiyon ve ödem yapar. Bir zararı olmaz merak etmeyin abartmayın sadece yoksa ona kadar yemek yaptığımız yağlar da işlenmiş , aldığımız sebzeler hormonlu o yüzden canınızı sıkmayın 😊