Kızlar bugün tam 31 günlük dogum yaptım dikişlerim hemen hemen iyleşti sayılır dikişin iç tarafı iyleşmemiş çünkü elleyince agrıyor birde tam iyleşmedigi belli zaten. Sorum şu benim kanamam olmuyor fakat akıntı oluyor biraz ped takıyorum günlük ama oda yakıyor artık pişik yapıyor desem yeridir onu takmasam sade iç çamaşırı giysem günlük veya yarım günlük degişsem sizce nasıl olur deniyen veya yapan oldumu aranızda fikir verirmisiniz