cananbasara bende öyle sanıyordum canım ama hiç alakası yokmuş iki ayrı doktora gittim ikiside normal doğum yapabilirsin dedi bir aksilik çıkmazsa normal olucak hayırlısıyla 🤲🏻 Son güne kadar da kullanıcaksın dedi doktorum. Zaten iğnenin tesir süresi 4 saatmiş o yüzden sıkıntı olmuyormuş