Kızlar 9+6 haftalık geleyim,dün temizlik yaptım biraz ancak ondan olduğunu düşünmüyorum
Sağ taraf (kasık değil aslında) apandisit yeri gibi çok ama çok şiddetli ağrım var ,hatta o kadar kötü ki dün yürümekte güçlük çekiyordum,bugün bildiğiniz yerde sürünüyorum kımıldayamıyorum..başına gelen var mı yada normal mi bu ?