Kızlar bebeğimin kıyafetlerini koymak için organizer seti aldım ve geldiğinde inanılmaz derecede kokuyordu. Satıcıyla iletişime geçtim yıkarsanız parçalanır havalandırınca koku geçiyor dedi kaç gündür havalandırıyorum ve koku asla geçmiyor. Havalandırınca geçiyor dedikleri için kargo paketini filan da attım iade de edemiyorum. Ben bu kokuyu nasıl geçireceğim imdaaat 😭😭😭