Suzitosuzi Artık sıkıldım her gün yemek yapmaktan ne yiyeceğiz derdinden doğurdum doğuracağım bi yandan ağrılar bi yandan terlemeler basmalar bi yandan yemek derdi 😞 temizliğe yardımı çok oluyor eşimin ama yemekle ilgisi yok pek haftalardır balık yemedik gidip almaya üşendiği için. Gel balıkçıya gidelim yiyelim diyor artık üstüme başıma hiçbir kıyafet olmuyor devasa oldu göbeğim 😐 hem Hamilelik hem gurbette yaşamak yıprattı beni bu aralar kızıma kavuşmak için sabırsızlanıyorum
ebrarmom08 Suzitosuzi ne guzel iste disarda yemeyi teklif ettyse hem evin kokmamis olur hem evde olsada sen ugrascan zaten 😊
Newmom Suzitosuzi iki gün yenicek kadar yemek yap ben öyle yapıyorum. Esin sorun etmiyorsa bazen menemenle makarnayla gecistirin normal bunlar enerjimiz yok
Suzitosuzi ebrarmom08 canım dışarda yiyince kabız oluyorum katı şeyler yüzünden bir de sürekli dışarda yemeye güç mü yeter 😌
Momofthemert Yani canım üstüne git bol şeyler çık dışarı ne güzel hem ugrasmazsin hem ev kirlenir kokmaz bende yemekten çok sıkıldım yaklaşık lkl yıldır evdeyim sıkıldım ev kadınlığı dan artık her gün aynı şey makineyi boşaltmak ölüm geliyor yemek yapmak zevk vermiyor ama benim küçük bebeğim var 16 aylık onun oyunu beslenmesi uykusu ev işi birde üstüne 36 haftalık hamilelik yine şükret haline 😊😊
Suzitosuzi Momofthemert oy dağlar 🙈 seninki benden kara. Allah sabır versin. Ya herhalde Doğuma yakın geldiler bana ondan yoksa yemek yapmayı severim ama şu ara parmağımı oynatasım yok
Gurbetgelini Momofthemert canım senşn iki seneymiş benim 5,5 yıl ilk yıl dil öğrenmeye verdim ikinci yıl hamilelik sonra bir yıl kreş bekle sonra bir yıl hamilelik daha şimdi yine bekliyorum bir yaşı kreşe vermek için çok zor çok bir de gurbetteyim of
ebrarmom08 Suzitosuzi surekli manâsında demedim tabiki arada iyi olur hem 1 gunlugune yemek derdin olmamis.olur ama o tarz skntin varsa sende haklsn tbi bisy diyemem 🙂
Gurbetgelini Suzitosuzi canım benim ailem Antalya da bende yurtdışındsyım bu daha zor iki dopumuma da yanluz gittim eşimle ikinci de de zaten büyük kızıdw geldi hastaneye düşün artık nasıl olduğumu
Suzitosuzi Newmom Eşim günlük yemek seviyor daha fazla yapınca yenmiyor genelde 😌 ona da sinir oluyorum. Annem gelse diye bekliyorum açıkçası
Suzitosuzi Gurbetgelini insan insana muhtaçtır canım işte arıyor destek kuvvet. Allah yardımcımız olsun