Sergul1425 11-19 hafta aralarında kesede kanama vardı. Ve git gide büyüyen bir kanamaydı, 19.haftada silindi kanama alanı. Şuan 38+4 deyiz ve doğumu bekliyoruz 💜 canını sıkma güzel düşün, progestanı düzenli kullan inşallah o süreci atlatırsınız sizde. Dinlenmeye çalış biliyorum zor, benimde iki buçuk yaşında bir oğlum var ve çoğunlukla ayakta geçirdim o süreci ama dinlenmek de tabiki fayda var 💜