nazel123 ben ilk gebeliğimde yapmıştım canım daha adetim geçmemişti 2-3 gün vardı idrarımı döker dökmez çok köpürdü git gide çoğalmıştı köpük hiç sönmemişti köpükler, hatta inanmak için kaç kere yaptım 😂 adetim 2 gün gecikince test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim ama kimyasal oldu :)