Gzdstn27 ben krem kullanmiyorum normal zamanlarda bebek pudrasi kullanıyorum ve eğer pişik olursa zeytin yağı kullaniyorum canım ve benim kızıma hiç bir krem olmadı ne sürdüysem daha beter oldu altını hep açıp kapatınca zeytin yağı çok iyi geliyordu ☺️☺️