Merhaba 39w yim yarın kontrolümüz var 38+1 de 3000 kg idi bebegim, ilk cati muayenemi oldum. Bende cok korktum ama kendimi kastigim icin ister istemez cok az yanma gibi acidi ama aninda bitti acisi o yuzden cok abartilacak gibi degilmis. Kilosuda iyi annesi kafaniza takmayin gelisimi iyi ise ❤️🥰