Mommy15 Kızlar hayırlı akşamlar, 23 haftalığım şiddetli bi kasık ağrısı başladı bugün sanki regl olacakmışım gibi bir ağrı bir de diğer günlere göre daha fazla koyu olarak akıntımda oldu başına gelen var mı endişelendim 🥺
Pamuk Mommy15 Ay tam 23. haftada cektim doğum sancısı sandim meğerse enfeksiyonmus.Hemen antibiyotik iğne başladılar.Cok zor çok kivrandim.
Mommy15 @Pamuk antibiyotik iğne fayda etti mi peki? Bir ara tek kullanımlık toz kullandım geçmişti yine başladı galiba 😑