Ben geçen sene düşük yaşamıştım 2 kişilik odaya aldılar. Erken doğum riskinden dolayıda bu sene tekrar yattım tek kişilik odadaydım. Boş yer bulunca alıyorlar galiba daha çok nere denk gelirse galiba . Yatarken doğum yapacak kızlar vardı kimisi tek odada kimiside 2 kişilik odadaydı.