Merhaba hanımlar,
Ben bu ay tüp bebek tedavisine başladım ve pazartesi yumurta toplama olacak. Tahmini olarak 20-30 arası bir yumurta toplanabileceği söylendi. Sizde kaç tane toplandı, kaçı 3.-5. Güne geldi, toplama sonrası ağrınız vs oldu mu? Rahim dinlendirme yapıldı mııı hepisni çok merak ediyorum 🙈