NovaVina_
Doktor göbek bağının çok fazla dışarıya doğru olduğunu söyledi buda bağırsakların düzensiz olmasına yol açıyormuş , farklı bir uzman doktora yönlendirdi inşAllah ciddi bir şey yoktur , kimsenin başına gelmesini istemem ama böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba 🙏🏻